Fredag och vab igen..

Skrivet 2011-04-01 @ 10:50:52
Ja är hemma med febrig tjej i dag igen. Det är så konstigt, när Jonte va hemma med henne i går va hon hur pigg som helst och feberfri hela dagen så vi tänkte att hon kan lätt gå på dagis i morgon! Så i morse vaknar hon med 38,3 i feber :/ helt knäppt. Vi gick upp till våran säng när Jonte sen åkt till jobbet och myste och kollade på bollibompa, men det tog inte lång stund innan hon somnade. Och nu har hon somnat på soffan igen:/ hon är ganska slut min ängel!! Hoppas det blir bra snart annars om det inte är bättre med febern på söndag tänker jag ringa och be om att få komma och få ta ett prov och se om det e nått som inte står rätt till..  Så idag tänker jag bara mysa vid soffan och läsa massa böcker med min prinsessa så hon bara kan ta det lugnt och bli frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback