Tog ett steg upp i träningen denna vecka :P

Skrivet 2011-03-24 @ 20:42:51
Jag och syster min va otroligt duktiga i tisdags då va bestämde och gav oss fan på att vi skulle klara av dubbelpaas, först ett aerobics pass och ett stepstyrka pass direkt på det!! Vi va lite små nervösa vid start att vi skulle palla. Men JOJOMEN det gjorde vi.. till och med så att vi avslutatde med ett leende på läpparna :P Det va en perfekt kombination av träning, först ett riktigt kondition och svett pass på aerobics sen ett pass med mycket styraka där mjölksyran kändes ordentligt :P Så det kommer nog bli så de flesta tisdagarna tror jag..

Sen idag vågade jag mig på ett medelpass på spinningen istället.. Och det va hur jobbigt som helst, men jag tror att den som har detta pass är den värsta av dem värsta. Så jag va död efter det :P klarade inte av att hänga med hela passet heller så gjorde det i min tackt :P Men svetten ran och mina ben skakar fortfaradne så det är som det ska!!!!
Är så skönt att man börjar se på kroppen att det märks att man tränar :D Bara att ligga i nu och jag ska klara mig runt i vårrustet i maj sen :P
Hade ju tänkt att gå och sola innan träningen idag men det va jag inte ensam om så det va kö där och jag hade så lite tid så det fick jag hoppa :/ men men får bli en annan dag kanske...
Hahaha först har jag skrivit om massa bakverk och godsaker och nu kommer ett helt tränings inlägg hahahaha gäster.
I morgon är det fredag hörrö ni, såå skönt!!! Det blir en helg med gäster och sovgäster. En riktig familje helg!!!! Ska bli så mysigt!! Men vi startar helgen i morn med lugnt fredagsmys :D
Nu blir det snart att sussa sängen!!!
Sov gott alla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback