Måndag 14/3

Skrivet 2011-03-14 @ 19:33:11
Varit hemma med Elvira idag med. Hon har varit dålig hela helgen, men ingen feber utan hon är inte ätit någonting alls. Inte ens alla hennes favoriter, vi har provat med allt. Men i går morse va hon jätte dålig i magen och det har fortsatt idag så det måste väl ha vart så att hon har haft ont i magen. Idag har hon också vart väldigt dålig i magen, hon har ätit men så fort hon har ätit har det knorrat till ordentligt i hennes lilla mage och så kommer all ut bakifrån nästan med en gång... stackars liten!!! =(  Nu till middagen åt hon jätte bra och fick behålla det, fick även i henne youghurt nu innan hon skulle sova så det känns skönt. Kommer sitta spännd och se om hon vaknar för attt hon gjort ner sig... nej nu hoppas jag att hon är bra. Men Jonas är nog hemma med henne i morgon med för att se att det är bra i magen, så att hon inte smittar ner på dagis också. Självklart börjar Jonte känna sig kraslig i magen med... *suck* vi ska väl inte få det igen!!!!!!

Fick det sista baket klart i dag när jag va hemma så det va skönt, och sååååå otroligt gott det blev *mums* säger jag bara. Om man gillar chocklad så älskar man dessa lyxiga kärleksmums =) har blivit nöjd med allt jag bakat så hoppas jag blir nöjd med tårtan också sen. Kanske ska lägga ut lite bilder och recept på det jag gjort??? Någon som är intresserad??
Ojoj  om man tänker tillbaka 2 år *på dagen inte datum* så är det bara timmar kvar innan min avärkar sätter igång....   Tiden går så sjukt fort.. Känns som attd et va igår jag va upp och ringde bb mitt i natten...
Puss puss på alla goa vänner!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Lägg upp recept å bilder från bakningen.. Så kanske jag får lite inspiration tills tjejerna fyller år =)

2011-03-18 @ 10:03:53
URL: http://orvarormbunke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback