Vårkänslor =)

Skrivet 2011-03-27 @ 10:01:21
Lördagen han vi mycket, mellen nio och tolv va vi in till gränby och handlade och kikade runt lite och avslutade på birger king :P Hade tänkt att köpa några nya pussel åt Elvira men nej då. Va till BR, Åhlens och akademibokhandeln men ingen av de hade. Det va antingen pussel med en "plopp" uppe på eller så va det med 30 bitar eller mer, inga alls där i mellan!! Åhhh jag blev så sur, hon älskar verkligen att pussla så vi vill ha några fler med 6 eller9 bitar. Får ta en dag efter jobbet och gå till leklust, den bästa av de bästa leksaks affärerna om jag får säga vad jag tycker :)
Sen blev det en långpromenad för mig i det underbara vädret. Helt otroligt skönt att gå på en långpromenad med bra musik i öronen och solen i ansiktet!!  Så när jag kom hem väckte vi Elvira tog på henne kläderna och gick ut en sväng, sen blev det fika och lite mellis ute *Mys*mys*
En riktig vårdag!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback