Fredag och vab

Skrivet 2011-03-11 @ 15:06:33
Har vart hemma med Elvira idag för i går kväll fick hon nästan 39 graders feber, och har i dag fortfarande 38 graders feber så.. Hon har inte velat äta någonting på hela dagen nästan inte ens köttbullar som hon älskar. fick i henne ett rån och några havrekuddar här nyss så.. Får hoppas hon vill äta lite middag sen. Just nu är det Pippi som är igång så hon är nöjd!!
Har hunnit med två bak idag medan hon sov, så det har vart skönt att vara hemma och kunna fått lite gjort!! Har även damsugit och tagit undan tvätt :P
Nu ska jag snart gå upp och kolla lite vad jag ska ta på mig på kvällen dans, japp det är dags för dasn i kväll igen!! Men i kväll är det buggafton så det blir nog betydligt roligare än sist och sen blir det inte dans på ett tag så..
Vilket härligt vårväder vi haft idag, hoppas fler har varit ute själv har vi bara tagit en promenad till affären och tillbaka jag och sjuklingen!! Men får hoppas hon mår bättre i helgen när vi ska till mormor och morfar hela helgen, för då kan vi va ute mycket om hon är bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback