Fredag igen 25/2

Skrivet 2011-02-25 @ 19:44:50
Jaha då vad et fredag igen hörrö ni!! Veckorna går så otroligt fort, helgerna lika så tråkigt nog!! Veckan har varit så lugn på jobbet, har ju vart sportlov så det har varit lite barn. Är så skönt att jobba på lov, då kan man åka på utflykter och ha det fritt utan massa rutiner hit och dit. Och så kan man lyxa lite med de som är där. Så idag bakade jag med barnen på förmiddagen, det blev cupcakes. Så vi bjöd in rektor och hansom sitter på expiditionen på eftermiddagsfika, det va jätte mysigt. Det tyckte barnen med när de satt och mumsade. Det är inte alltid så lätt att baka på ett fritids med barn som har alla möjliga allergier. Men det blev bra det med. Dessa cupcakes är helt laktos och ägg fria.





































I onsdags va jag ner på stan och träffade Johanna och Melissa!! Det va så mysigt, jag slutade tidigt så vi fick en hel dag på stan. Vi kollade in bokrean, hittade en del till Elvira som hon ska få i födelsedags present sen kikade vi runt lite och käkade gått på panini. Blev en hel del mys med underbara Melissa också. Så härligt hon har börjat le och bubblar på ordentligt nu =) hon är så himlans söt.
Inte de bästa bilderna för det är från mobilen..







Nu är det snart dags att ta ett glas rött och kolla Let´s Dance med älsklingen min!! I morn är det full fart med två födelsedags kalas och lite party!!
Trevlig fredagkväll!!
Puss puss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback