19/3 En stor dag!!!!!!!!!!!!

Skrivet 2011-03-19 @ 20:59:35



Va är det för dag idag?  Va är det för dag idag, för det är ingen vanlig dag för det är Elviras födelsedag Hurra hurra hurra!!!!!!




Min prinsessa fyller hela 2 år idag. Helt otroligt vad tiden går fort. Satt precis med henne iknät och sa att det är inte mammas lilla bebiis längre utan det är mammas lilla tjej nu =)
Vill inte tänka tillbaka hur jag mådde vid denna tidpunkt för två år sen, men samtidigt så va det en underbar ja den underbaraste känsla jag någonsin varit med om *trots smätra och omständigheter*  att bli mamma är helt fantasitskt. Och det är ännu mer fantastiskt att se sin undrebar dotter växa och lära sig saker. Många som kom på kalaset idag som inte träffat henne på några veckor blev så chockade över vad hon har blivit duktig på att prata =) Hon tycker om att babbla min fröken. Hehehe men det gillar vi med :P
Det har varit en fantastisk dag med älskade vänner och familj och Elvira har lyst över alla paket och uppmärkashet hon fått.. och va med fina saker hon har fått idag ojojojo tack alla underbara.
Men det är inte slut än, i morgon är det dags för kalas igen :)
Elvira fick fint bord och stolar och vid det skulle hon öppna alla paket sen =)
Tom och Jerry kex och rån ör godare än det mamma bakade :P
Så blev resultatet av 2 åes tårtan jag gjorde i går *med hjälp av Jonas*
Men nu sover våra prinsessa så nu ska mamma och pappa sätta igång en film och ta det lugnt i soffan!!!!
Trevlig lördagkväll!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis Elvira i efterskott!! Den första bilden på henne är helt underbar! Vilken sötnos :)

2011-03-20 @ 11:54:00
URL: http://junibrud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback