Det har varit lång helg och jag har inte haft tid eller lust att sitta här vid datan och skriva. Så nu kommer ett litet utdrag av min påskhelg med ord och bilder, hoppas någon orkar läsa i alla fall :P nej då ska hålla mig kort.

Kunde ju inte låta bli att börja påsken med att måla min lilla Elvira till en påskkärring, och ojojoj så söt hon blev. Det va det många som tyckte som fick ett påsk mms =) men det höll inte länge för rougen kliade och schalen ville hon inte ha på huvudet. Men jag han ta nått kort i alla fall.

Jag har nog den sötaste påskkärringen i världen!!<3



Elvira hade lite svårt att låta bli det fina påskriset vi gjorde =)


Påskägg!! Men i år va det inte godis i utan kläder :) men det tyckte hon va lika kul.

Sen blev det långfredag, den bästa dagen varje påsk ;) för då spelar Sannex på Möbeln i Tierp och självklart blev det en toppen kväll med massa dans så man hade träningsverk i armar och ben dagen efter. Han inte ens dricka en cider när jag va där. En toppen rolig förfest hos Elin och Erik innan blev det med *där han jag dricka ;) *, så hela kvällen blev toppen.
Dessa dansbandskvällar med Ida är bland det roligaste som finns. Nu är det bara till att boka Malung och danbandsveckan!!! Jihhuuuu!!! Längtar redan!!!

Mina goda drinkar med granatäpple juice, sprite och annanas och lite alkohol förstås :P



Köpte ett jätte fint armband av Sara som gjorde mig extra fin till kvällen!



Ja det där va ju an underbar bild på mig men... det bjuder jag på =)



Några av killarna på partyt.



Förfestens värdar =)



Ja ingen kväll utan en flumm bild, eller hur Ida :P

Sen har det varit påskmiddagar och en massa godis. Påskafton hade vi en mysig kväll med mina föräldrar och min syster med pojkvänn. Jonas vart kvar till senare kvällen medan jag gick hem och nattade en trött Elvira, det va inte bara hon som va trött iofs ;)
Sen på påskdagen va vi hos Jonas mamma och sambo, där hans syskon och styvsyskon också va. Där fick alla sig ett gott skratt när faster satte igång musik till Elvira och hon började dansa för fullt =) Hon älskar verkligen musik och kan inte stå still när det svänger. Alla skarattade så gott, det såg extra roligt ut också för hon hade bara t-shirt och blöja så blöjan såg ut att hänga lite extra. Det blev en dopa blöjan dans som faster sa =)


I går han jag och Elvira med att leka lite med Idas brorsdöttrar, det tycker Elvira är så kul!!! Så gick va och sa hej till Malin min barndomskompis som flyttat till Göteborg och va hemma över påsk. Det va jätte roligt att träffa henne.

Så det har varit en toppen bra helg verkligen. Idag va vi in till gränby en snabbis och skulle köpa galonisar till Elvira men de va dyra och inte de stl som jag ville ha så det blev ett par vattentäta, tunna överdragisar i stället. De ska vi nog testa i morn och med mina gamla gummistövlar som mamma letade fram =) så vi hoppas på lite finare och varmare väder i morn.

Så nu väntar en underbar myskväll med en rolig film *hoppas jag*  som vi hyrt, och en påse chips såklart :P

Trevlig kväll allesammans!!

Kommentarer
Postat av: "Tant" Ida

Naw..så söt så:)! Nästa år får hon gå runt i byn me en liten korg:P!

Ja d vart verkligen en toppen kväll..som sagt d brukar våra dansbands kvällar bli:D!

Ja va vore en förfest utan flumm..hehe!

2010-04-05 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback