Det är ju påsklov, hallå!!!

Skrivet 2010-04-07 @ 14:09:55
Idag åkte vi till björklinge för att gå på öppnaföskolan men när vi och Lina och Edvin kommer fram kommer vi ju på att det är påsklov!!!! Hallå, man är ju inte med helt!! Men det vart en toppen dag hemma hos Lina och Edvin i alla fall. Med massa mys och bus, som vanligt<3  Hade en jätte snäll mamma som kom och hämtade oss med så vi slapp ta bussen. Jag skulle handla lite med så jag slapp släpa, så dte va guld värt!!!
Nu sover tösen så gott så i sin vagn, hon somnade som en stock på 2 minuter i bilen på vägen hem och rörde inte en min när jag flyttade henne till vagnen, då är man trött :)
Får se om det blir en springrunda ikväll med, har ju inte blivit någon långpromenad i dag heller så. Det kanske skulle passa bra!! Nej nu ska jag försöka gör klar Elviras dop bok, så den blir klar någon gång!! :P

Ciao ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback