En fantasktisk dag =)

Skrivet 2010-04-14 @ 20:55:56
Hela dagen idag har vi varit i staden med Tilde och Rebecca =) Så jag fick napp på någon som ville va med oss i det fina vädret. Det blev en toppen mysig dag med lek i stadpaken, lekparken som finns där. Och det tyckte Tilde och Elvira va så himla kul. De bara gick runt och skrek av glädje *ler* typ och va så glada. Jag tro att de är bra trött i ben och fötter. Min tös la sig pladask på köksmattan när jag skulle laga mat :) Och somnade som en stock nu på kvällen.
Det är så mysigt nu när man kan va ute med dem mer och de kan leka och springa runt själva *till viss del*
Elvira har lärt sig att plocka med stenar och självklart stoppar man de i munnen.... men hon har inte hunnit fått i sig någon i alla fall...
Vi åt lunch på Åhlens cafet men det va en besvikelse, tog varsin varmmacka typ det heter nått annat men vet ej hur det stavas eller vad det heter :P torr och halvbränd. Så dit kommer vi inte gå fler gånger. Och det va inte så att det va ont om personal heller så de va stressade. typ tre stycken och ingen kö alls... hmmmm... ja ja.
Sen blev det en caffe latte att ta med och en vända till lekparken igen innan hemgång.
En helt underbart solig och rolig dag!!!!

Ja visst syns det att vi haft en toppen dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback