En helt underbar söndag!! =)

Skrivet 2010-04-11 @ 20:25:43
Vilken dag det har varit. Började med att jag fick sovmorgon *skönt* Sen va det fint väder hela dagen så hela familjen har varit ute hela dagen, bara in och åt lunch en snabbis. Jonas rensade och eldade en hel del, sen blev det fika i solen *åhh va härligt det va*
Och så mitt i allt ringer telefonen och vi får vagnen såld!! JIIHHUUU äntligen av med den, och vi fick änså 1800:- för den så det är vi nöjda med för vi ville bara bli av med den :P

Elvira och jag gick ner till Ida idag på eftermiddan och lekte. Emilia va där med och det tyckte Elvira va toppen kul. Stora tjejer är det bästa hon vet tror jag, hon blir helt lyrisk =) De busade för fullt och hade kul.

Pratade med mamma och pappa idag ute i det fina vädret och då kom vi in på Elvira humör för hon visade det några gånger när hon inte fick som hon ville. Ja för er som inte träffat henne så mycket så är hon en sån som lägger sig på marken och skriker när hon inte får som hon vill, mm jätte kul..... eller INTE!!!! Jag blir tokig. Och det visade sig att jag va tydligen lika dan :( så ja vi får nog stå ut med detta ett tag. Ska bli intressant att se hur det kommer att gå att handla och hämta henne från dagis sen :S

Så det har varit en toppen bra dag med min älskade familj!!!!!!!!!!! <3

Snart blir det film, utan chips!!!!! Ja för det åt vi igår :P

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback