Fredag 9/4 2010

Skrivet 2010-04-09 @ 21:16:50
Det känns fortfarande konstigt att skriva 2010 :)
I dag har vi haft en jätte mysig dag med Lina och Edvin igen *hihihi* men det tackar man aldrig nej till för vi har alltid lika rolig och mysigt med dem!! I dag blev det fika och lek ute vid deras lekpark, jätte mysigt va det. tråkigt bara att det va så dåligt och trist väder. Men det av kul ändå. Edvin och Elvira är så söta när de leker =)
Usch känns hemskt att det inte kan bli så här ofta snart för att jag ska börja jobba  :( kommer sakna er!!!! Men vi får se till att det blir på helgerna :)
Både Lina och jag har börjat med samma sov rutin på de små så det gick hur bra som helst idag, vi har tagigt bort sovstunden på förmiddagen och de blir ganska trötta då för att de är ovana så det gäller att hålla igång dem. Och det lyckades vi med :P Sen sov de som stockar en timme efter lunchen. Detta funkar så himla bra, har gjort så med Elvira i två dar nu och hon har sovit hela nätterna då från sju till sju. HELT UNDERBART!!!!!

 


Ikväll va jag och Elvira ner till mormor och morfar en stund för pappa åkte in till polarna. Så kvällen inte skulle bli så lång, och så känner jag mig inte helt bra heller så då va det skönt med några andra som kunde leka med henne så kunde jag ligga på soffan och äta godis :P

Nej nu ska jag gå ner och kolla på sista delen av solsidan strax, så himla bra serie. det är tur att det kommer en sesång till :)

Trevlig fredag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback