Inte skrivit på ett tag!

Skrivet 2010-04-22 @ 21:16:35
Har vart dålig på att uppdatera här ett tag. Men just nu känns det lite tungt. Har ingen aning varför men det kommer väl sånna vibbar ibland. Börjar bli lite trött på att gå hemma nu tror jag så det passar perfekt att jag ska börja jobba snart :P
Elvira klättrar upp för det mesta nu, soffa fotölj och våran sängen. Bara väntar på att hon ska komma upp på en stol och sen köksbordet eller komma ur sin säng!!
Annars rullar livet på som vanligt. Förutom den j*vla snön som kom idag!! FY F*N säger jag bara!!!!
Hoppas de håller va det lovat till helgen att det ska bli fint. För på lördag sätter fotbolls säsången igång!! JIHUUU va kul det ska bli.
Nej nu ska jag ner i soffan med mina spagetti ben =) som de blev efter träningen.. :P
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback