Så underbart det är med detta väder!!!

Skrivet 2010-04-13 @ 20:27:47
Vår vår vår, mmmmm så skönt det är. Vill inte annat än att vara ute och sola och leka =)
Synd bara att jag dragit på mig en förkylnign igen så man inte har lika mycket kraft och så ska man ju inte va i solen så mycket då :/ men men det är jag ändå och leker för fullt ändå *trotsar förkylningen*
Vill ta vara på varje dag jag har kvar nu som mamma ledig... usch och fy inte långt kvar till verkligheten nu!!! :(
Jag försöka få napp på någon som kan hitta på något mysigt i morgon för då ska det bli topp väder :) vi får väl se. Annars blir det en dag hemma och ute som idag och gårdagen... men det är inte fel det heller.
Ja det va inte mycket intressant att skriva om i dag.
Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback