Fredag igen..

Skrivet 2010-08-27 @ 23:09:47
Hihi kul att se i kommentarerna att det är några som läser bloggen i alla fall :P
Jaha då va det fredag igen. En hel vecka har Elvira gått på dagis nu och det går hur bra som helst, det är helt underbart att hon trvis så bra. Och vi är sååååå nöjda det är en toppen förskola verkligen. har blivit bemötta så himla bra verkligen, så vi förstår att våran tös trivs!!!
Så skönt det är att sluta 14.00 varje dag måste jag säga. Och idag passade jag på att gå en vända på stan och shoppade lite efter jobbet. För Elvira har vart hos mormor hela dagen för dagis har vart stängt idag för planeringsdag. Så man måste ju passa på :P det blev ett linne och en pajform till mig och en hel del kläder till Viran =) Behöver en höstjacka till henne men hittade ingen bra. Så ska kolla igen på söndag när vi ska in till min mormor och fika lite.
Elviras kläder hon fick idag!!
Åhhh va kul det är när man väl framkallar kort, fick hem massor av förstoringar och vanliga kort i dag och sååå kul det är att titta på kort i stället för bara på datan jämt!!!! Så nu ska jag köpa massa nya ramar och göra fint =)
Bland annat dessa bilder har jag förstorat!! <3
Nej nu e det dags för sängen snart känner jag i morn har vi en fullspäckad dag med lunchgäster (Rebecca, Tilde och Ante) och sedan iväg på lite kalas hos Jojo med kräftor på kvällen :)  Så nu ska jag slå in ett fint paket :P
Natti natti mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gu vilka fina kort..fina familjen:)!

2010-08-28 @ 22:52:29
Postat av: Sandra Söderlund

Va fina ni är!!! :-)

2010-08-29 @ 12:59:22
Postat av: Anonym

2010-08-29 @ 13:01:12
Postat av: Lina

Men va fina bilder!!!



Vi saknar er!! Vi måste få komma och hälsa på er och se hur ni har det!! Hoppas allt är bra med er iallafall!!



Massa kramar

2010-08-30 @ 12:53:10
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback