Har sprungit i dag =)

Skrivet 2010-08-30 @ 20:33:02
Jaha då va ytterligare en måndag avklarad. Idag blev jag lite sur när jag hämtade Elvira på dagis, jag kommer ju alltid samma tid runt 14.35 och de ska äta mellis vid 14,00 14.15 nånting men idag när jag kom hörde jag att de höll på att dela ut mellis då först då... och det e precis så att jag och Elvira hinner med 1500 tåget men det gjorde vi ju inte idag.. och inte nog med det så kom de ut med fel barn först och sen när Elvira kom ut föste de ut henne bara och sa inget om dagen eller någonting och bara stängde dörren. Men nej det va inte ordinarie personal såg jag det va vikarie eller nått för har aldrig sett dem förr... så får väll ta det för denna gång..
På kvällningen badade Elvira och då passade jag på att sticka ut på en springtur. nu jäklar ska jag ta tag i detta igen. Mycket lättare att ha en som puschar på en men men får klara mig utan Ida!! Får ju bugga med henne varje söndag snart i alla fall och det kommer bli jobbigt det med kan jag tänka mig, sååå jag längtar!!!
Nu blir det en frukt eller två och ett fotbad!!!
Go kväll go kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback