Nu har vi äntligen köpt ny data så nu kan man börja lite igen. Den förra va såååå seg så man tröttnade av att sitta och försöka ladda upp bilder mm. Men nu tar vi nya tag, börjar med ett lite nytt utseende.
Och det har ju hänt en hel del på denna tid som jag ej har skrivit. Vi har flyttat bland annat till ett kedjehus på 123 kvm 5 rum och kök i vattholma =) vi trivs toppen bra. Väntar bara för fullt på att få vardagsrummet målat nu så vi kan göra om det som vi vill ha det...
Elvira har börjat på förskolan i Storvreta och det går toppen bra, hon trivs som fisken i vatten!!! Knuffar nästan ut pappa genom dörren på morgonen för hon vill i väg =) det känns otroligt skönt. Det är lite jobbigt med pendlingen med tåget men det går, har gått två dagar i rad nu i ös regn och det gick det med :P
Nej nu ska jag mysa lite med älsklingen innan det e dags för att sova och ta nya tag i morn.
Ses och hörs mina vänner!!!
Min ny badade snutta<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh lilla skruttan hon är så söööt!! <3



Puss



Anne

2010-08-26 @ 09:30:32
Postat av: Anne-Maria

Åhh lilla skruttan, hon är så sööööt! <3



Puss Anne

2010-08-26 @ 09:31:17
Postat av: Alexandra

Äntligen! :)

2010-08-27 @ 15:29:10
URL: http://junibrud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback