15/12 Inte skrivit på ett tag :/

Skrivet 2010-12-15 @ 21:11:07
Nej jag har vart lite dålig igen på att va inne och skiva . Men det har vart en hel del att göra, det har vart träning, bio, julstök, julklappshandel, luciafirande, julshow och så kom en underbar liten prinsessa till världen mitt i allt
*MELISSA 9/12* GRATTIS JOHANNA OCH MATI<3<3<3

Inte ens  ett helt dygn gammal, hade turen att få besöka och fika med den nya underbara lilla familjen på BB!! Kunde knappt hålla ögonen borta från lilla prinsessan och vill inte åka där ifrån!! Hoppas få mysa snart igen!!

Så har inte hunnit med eller orkat. Men det är väl så det ska va innan jul! :P
Så det har hänt lite av varje som sagt, kan inte berätta om allt för då skulle jag behöva sitta här hela natten :P
Och nu har jag suttit i över en timma och ändrat mailadress överallt och raderat min hotmail.com mail för den raderade alla mail alla kontakter och skickade spam av sig själv. SÅ JÄVLA DRYGT!!!!  Och va ju livrädd att bloggen och facebook skulle försvinna om jag raderade den mailen som det är skrivet på. Så har fått byta adress och sen gått in och byta på alla konto.... *suck* men nu ska det va fixat, tror jag :/ så om nån vill ha min nya mail så är det bara att fråga.
Så har inte så mycket ork att sitta här längre och skriva men ska bli duktigare på att uppdatera :/
Nu kom min underbara älskling med en kopp te med honung i för min eländiga hosta *arg* vad skulle jag göra utan han <3
Måste ju lägg upp bilder på min finaste lilla tomtenissa från luciadagen på dagis =)
<3 <3 <3
Nu Maria Wern på tv, sen god natt!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken söt tomtenissa :)

2010-12-15 @ 21:32:32
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

det hade annars räckt att byta lösen på mailen. När det blir sådär är det någon som hackat sig in på mailen. Har hänt många. För dom har det räck att byta lösen.



Söt dotter du har!

2010-12-16 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback