29/12 Onsdag

Skrivet 2010-12-29 @ 20:49:01
Sista onsdagen på 2010!!  Fick nyss reda på en jävligt tråkig sak som inte va så roligt slut på detta år men men... Hoppas det löser sig <3
Julen va fantastisk, fullt hus med många människor, mycket mat och många klappar!! Har tyvärr kameran i Löby hos mor och far så det får komma bilder senare!! Elvira fick massor av fina sker av alla, och va i en sjö av klappar, blev så mycket för henne så hon visste inte vart hon skulle ta vägen till slut, så jag fick öppna en hel del av hennes klappar :P hon ville ju leka med varje sak hon öppna och klä på sig varje plagg hon fick :P
Men det blev väldigt lyckat!! Jag och Jonas hade också vart snälla, mina föräldrar skämde bort oss rejält för vi fick ett nintendo wii av dem!! Helt galet!!! " Ni lägger ju aldrig pengar på något onödigt och kul till er själva nu för tiden så vi tyckte det skulle passa bra!!" Älskar mamma och pappa<3<3
Så nu är det massa förberedelser och planering inför nyår, vi blir här hos oss ett gäng. Ska äta super god mat och ha trevligt!!!
Nej nu blir det mys i soffan med älsklingen för våran ängel e hos farmor i natt!! Hon e saknad kan jag lova<3 tomt utan henne hemma!!
Trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Din kamera e inte i Läby..den e på bellmansgatan;P

2010-12-29 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback