Dan före dan före doppar dan!!

Skrivet 2010-12-22 @ 20:24:33
Ja nu e det inte långt kvar, julgodis, julskinka gjort och julgranen blev klädd idag. Alla klappar inhandlade lika så julmat och glögg :D Så nu är julafton välkommen.
Idag va det sista dagen för Elvira på Lyckebo förskola.. usch det va blandade känslor verkligen. Det är en så himla bra förskola med en toppen bra personal och Elvira har trivts så himla bra där. Men jag hoppas hoppas att det kommer bli lika bra på den nya förskolan för allt kommer bli så mycket lättare, och tänk va skönt att kunna åka raka vägen hem!!!! Helt underbart. Fick ett info brev från nya förskolan idag och det va en hel lång lista vad man ska tänka på och kläder barnet bör ha, för det e ju naturpedagogik på denna förskola. Och det passar Elvira jätte bra för hon älskar att vara ute så...  Så det kommer nog bli bra.. Men först sak vi ha jullov, nu är jag ledig!!! Så skönt, ska göra det sista och bara lyssna på julmusik och mysa med min lilla älskling i morn!!!  Bara vi tjejer som e lediga i morn :P
Nej nu blir det lite klappinslagning sen blir det en skinkmacka framför tvn med älsklingen min!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gick på lyckebo förskola när jag var liten och dom (lärarna) som hade mig är kvar ;)

2010-12-29 @ 16:27:54
URL: http://emison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback