Ja det va ju kryssning sön-mån :P

Skrivet 2010-12-02 @ 20:50:16
Har uppdaterat dåligt I Know!!!!!! Men det va ju kryssning i söndags  :P hihihih så kul det va. Ida, Annika och jag, ojojoj vilken dag, kväll och natt!!! Självklart va det bästa Sannex som spelade och stod för underhållningen.. :P Galet kul, måste fått många skratt killarna på scenen när de ser oss brudar sjuka oss på dansgolvet med varsin drink i handen.. hehehe  Nu är det bara till att boka nästa vända :P hihihihihi
Tack brudar för en toppen kryssning, måste göras om!!!!!<3
I morn e det fredag igen och början på en väldigt lugn helg med massa familjemys!!<3
Jag är så glad att jag verkligen kan vara mamma, hemmafru och en party pingla på samma gång!! Många har säkert åsikter om att jag är ute och dansar och festar för mycket för att vara mamma men jag älskar mina vänner och dansen så är så glad att jag kan få både och. <3
*Måste må bra och ha kul själv för att kunna vara en bra och rolig mamma*
Ja vem sa inte det om världens bästa vän IDA<3 hon vet vilka ord som behövs när man känner sig dålig!!
Vad skulle jag göra utan dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Idapida

Va skulle ja göra utan dig<3!

2010-12-02 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback