Nu har julmyset börjat =) 4/12

Skrivet 2010-12-04 @ 20:26:43
Idag har det vart lek ute i snön och pulka åkning =) Sen gick vi in och satte igång julmusiken tände ljus och bakade saffransbullar!!! Mums!!! Vilken julstämning det blev här hemma, julmusiken på och det luktade saffransbullar i hela huset :P
Jag tycker vanliga lussekatter kan bli lite torra så jag gör hellre så här, saffransbullar med smör och mandelmassa i och pärlsocker och russin uppe på.. Provade göra med vanilj i år också på Jonas önskan *även utan russin* och det gick hem =)  Värt att prova kan jag lova!!
Nu sitter jag här själv med dansbandskampen på tvn och datorn och fb...  Jonas är iväg till Borna och dricker lite öl.. Så nu ska jag nog ta mig en kopp glögg och mysa ner mig i soffan!
Trevlig kväll alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback