Tisdag 7/12

Skrivet 2010-12-07 @ 20:39:09
Jahapp, hade EVK (elevvårdkonferans) för pojken jag är assistent till i skolan i går. Och det gick jätte bra och mamman va nöjd och allt sånt. Men så frågade jag hur hon och fritidspedagogen tycker det går på fritids nu när jag inte är med, och de inte helt nöjda. Fritidspedagogen känner att hon inte räcker till, för han tar ganska mycket uppmärksamhet och bör kollas lite socialt mm så ja snäll som jag är och vill denna pojkes bästa så efter jullovet går jag upp i tid igen :/  Känns bra pga av att både Jonte och jag känner att ekonomin här hemma inte funkar riktigt men det som känns dåligt är att Elvira får vara längre på förskolan om dagarna. Men det tror jag inte man är ensam om, det är nog mer sällan det är barn som får gå hem så tidigt som hon gör nu så. Och hon trivs så jätte bra på förskolan *hoppas hon gör det på nya förskolan också* så det går nog ingen nöd på henne!! Finns många runt om oss som kan hjälpa till nån gång i veckan också det vet jag <3 Det är guld värt!!!
Nej nu blir det mys i soffan framför tvn med en härligt god apelsin!!!! mmmmmuummss =)
Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback