Alla <3 dag!!

Skrivet 2010-02-14 @ 19:33:13
I helgen har det varit jag och Elvira, *Girl power* för pappa har vart på killkväll i Hallstavik. Men det har varit så mysigt så, i lördags va vi i stan och fikade med Camilla. Alltid lika kul! Är man ledsen så blir man glad när man träffar henne, alltid en leende på läpparna =) Hoppas vi ses snart igen!!
Sen åkte vi hem och gick till min mor och far och åt middag, skönt att slippa göra mat och få äta själv en lördagkväll. God god fisk gryta blev det *mums* passar på när inte Jonte är med :P
Senare sen kom Ida upp till mig och vi tittade på melodifestivalen och åt god fruktsallad med creme fraich sås, mmmmmm så gott det är!!!!! Och rätt låtar gick vidare tycker vi, förutom att vi tyckte att hilights *eller hur det nu stavas* hade bra låt. De kunde väl kommit till andra chansen i alla fall. Men men... får se vem som vinner i slut ändan. Hoppas Sverige kan tänka och rösta lite bättre än förra året. PINSAMT SVERIGE!!!

Idag alla <3 dag!!!!! Underbat väder har det varit så en promenad med Ida i solen blev det på eftermiddagen och så stannade vi till hos mamma o pappa och solade lite och lekte med hunden. Det tycker Elvira är så kul. Det blev massa lek sen för då kom Ida med hennes brorsdotter Wilma och Elvira är helt kär i henne och de busade och lekte =) Elvira blev helt lyrisk ett tag. Tyckte synd om stackars Wilma ett tag som Elvira höll på... men de hade kul i alla fall, för Wilma ville inte gå hem sen när det va dags för mat :P
Så det blev en full dag, på förmiddagen va vi hos min mormor och fikade, mys mys med mormor!!!<3

Medan vi sitter och leker med tjejerna på golvet kommer en sliten illaluktande man hem *hahaha* nej då luktadee illa gjorde han inte vad jag kände, men han själv tyckte det. Och ja det är ju alla hjärtansdag och tro det eller ej men Jonas kommer hem med en bucket röda rosor till mig <3 <3 <3
Åhh så glad jag blev, det hade jag inte väntat mig!! Sen när va stod och gjorde mat tillsammans så vänder jag mig om och då på min plats ligger en fin vit sten med inristat JAG ÄLSKAR DIG. Åhhhh han kan ju va romantisk, ibland!! :P

Mina fina rosor jag fick<3


Den fina fina stenen<3

Så nu kan jag inte sitta här mer för nu har snuttan somnat så nu ska vi mysa mysa mysa!!!! Snart blir det film och hjärtformade chips =)

GLAD ALLAHJÄRTANS DAG!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback