Är en så så stolt mamma<3

Skrivet 2010-02-16 @ 15:07:48
I DAG TOG ELVIRA 5 STEG HELT SJÄLV!!!!!!!
Det är helt underbart, så roligt att se. Fick en tår i ögat *ler* Jag blev så glad och stolt så jag flög med henne i luften efteråt =) Så nu hoppas jag hon går till sin 1 års dag.

Sen inte nog med det så helt plötsligt i dag på förmiddagen när jag och syster min tittar på tv så sitter Elvira och tar på ringarna på sin lekak (sån där som har många ringar på varandra som man ska ta av och ta på igen, hoppas ni fattar) Hon har bara lyckats fått av alla och inte brytt sig mer sen, men idag så!!!!!! Vilken underbar dag!!
Så ikväll ska det firas med semlor för att våran ängel vart så duktig!!!! Hon börjar bli så stor.

Puss och kram på er alla vänner<3

Kommentarer
Postat av: "Tant" Ida

Åååå så roligt..lillsnuttan då=)!

2010-02-16 @ 17:26:50
Postat av: Sandra

Fasters älskling är så duktig så =)

2010-02-23 @ 01:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback