Fortfarande lite sömn på nätterna :(

Skrivet 2010-02-02 @ 17:39:58
Elvira är fortfarande förkyld, men det har blvit bättre. Hon har börjat vant sig med att få nässpray så det går mycket lättare nu. Men hon sover ändå inte bra. Får gå upp ca en gång i timmen från kl 23.30 varje natt. Vid tre halv fyra vaknar hon och då ska hon ha välling och sova hos oss, vägrar att sova i sin säng då. Man tror att man fått henne att sova men efter 5 min så skriker hon och så höll jag på i natt för att försöka få henne att va kvar i sin säng, men när kl va 0330 då orkade jag inte längre. Då självklart somnade hon som en stock mellan oss och sov till 0655. Så det är en trött mamma i denna familj.
Tror att det kan va tänderna som spökar med upptäckte att en tand har kommit upp mycket mer nu sen i går, det har märkts på henne i dag. Har varit jätte gnällig och ska bara sitta och gosa.  Men det gör inte mig nått att hon vill gosa<3 finns inget mysigare än att sitta och gosa med henne i famnen.

I går va det en fantastisk måndag, man brukar inte längta till måndagar men nu gör jag och Elvira det för då är det öppnaförskolan. Alltid lika kul och mysigt med alla leksaker, böcker, rutschkana och barnen. Efter gick vi med Lina och Edvin hem och där blev vi kvar hela dagen :P det är så mysigt. Vi mammor fick en lång pratstund när vi kom hem för småttingarna sov. Det är så underbart att få prata med en annan mamma och Lina och jag har alltid nått att prata om känns det som =) Bla planerade vi och pratade om 1 års kalasen. Kan inte fatta att våra små ska bli 1 år nu!!! helt otroligt, 1 år har man varit mamma snart, oj oj oj tiden går FÖR fort.

I morn är det shopping med syster min, Elvira ska va hos mormor så jag får prova kläder i fred!!

Nu kommer Ida snart så ska vi ta en kvällpsommenad!!

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback