Köpt ny vagn idag =)

Skrivet 2010-02-23 @ 19:41:24
I dag har det vart en underbart mysig dag. Vi började med att hälsa på en förskola, och det va ett mycket bra besök, Lina och Edvin va också med och Lina tyckte också det va bra. Så kanske att våra småttingar hamnar där :)
Som jag trodde så va det svårt att få Elvira där i från när hon väl fick leka med alla saker som fanns. Men det gick till slut med lite prottester men men...
Efter följde vi med Lina och Edvin hem och åt lunch och fikade, skulle åkt hem lite tidigare men så blev de ju inte :P så mysigt att vara där. Edvin och Elvira kramades i dag med, så himla SÖTA!!!<3 Så roligt att se de två de verkar ha så kul tillsammans. Så det blev en toppen mysig dag!

Sen åkte jag och Jonas till Knivsta och köpte ny vagn =) Äntligen fick jag min vagn. Har varit på barnenshus och tittat flera gånger men tänkt att vi väntar lite och tur va väl det för jag hittade den på blocket för 1600:- istället för 2400:- så det va toppen. Den ser helt oanvänd ut också så va är såååå nöjda. Elvira fick vara hemma med tant Ida, och de två hade kul som vanligt!!

Så nu blir det soffan framför tvn med älsklingen innan det är tid för oss två att sova!!
God kväll god kväll!!

Här är Elviras nya fina vagn!!

Kommentarer
Postat av: "Tant" Ida

Riktigt snygg var den!! Den kommer lillsnuttan glida runt i galant:D!

2010-02-23 @ 21:27:33
Postat av: Moster

Den va tjusig :)

2010-02-24 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback