Längtar till ikväll!!!!! =)

Skrivet 2010-02-05 @ 14:56:39
I går va vi på min kusins 8 års kalas, tiden går så fort 8 år redan. Hon är adopterad från Kina och hon kom till Sverige när hon va lika stor som Elvira är nu ungefär. Riktigt mysig tjej, så det va kul att få träffas i går och äta godsaker. Malin fick vem där ett spel, och hon och hennes andra kusin 6 år skulle sätta i hop det och spela. Så jag och Elvira tittade på, men det höll inte länge för Elvira skulle ju va med men det ville vi inte så hon skulle ha sönder nått för hon är ju inte så försiktig om man säger så...


Här sitter Elvira och födelsedagsbanet Malin och fikar!


Ååååhhhh va jag längtar tills ikväll!!!!!! Jag och Ida ska till VIP Sannex, världens bästa dansband spelar där i kväll!! Jiihhuuuu va kul det ska bli, har sett fram emot denna kväll så himla länge. Nästan så man är lite pirrig*ler* Så snart kommer farmor och faster och hämtar Elvira, hon skulle vart hemma med pappa men farmor ville så gärna ha sin lilla ängel i helgen så då tackar inte Jonte nej till att få roa sig han med =)
Att det alltid gör lika ont i magen första tiden när man har lämnat i från sig Elvira är jobbigt. Men jag vet ju att hon är hos de bästa, blir behandlad som en prinsessa där hemma så =) Men det är väl moderskänslorna kan jag tänka mig, så det får man leva med nu!!
Nej så nu ska jag packa klart hennes väska innan hon vaknar så allt är klart sen när de kommer.

Hade tänkt lägga upp en video med Sannex men fattar inte hur man gör, så ni som vill höra och se gå in på youtube :sannex on tour, eller sannex på facebook. Detta kan ni bara inte missa ;)


Trelig helg allihop!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback