Det har vart fullt upp så har knappt hunnit sitta här vid datan. Förra veckan va fullproppad med roliga saker, shoppade runt med Lina och Edvin en hel dag bla på Ikea *mys mys* alltid lika kul med dem =) Öppna föskolan såklart  och mys med Lina och Edvin efteråt. Syster ryster min har vart här och busat och så vart det en vända till stan i fredags. Då skulle vi träffat Rebecca och Tilde men det va ju snökaos och de skulle ta tåget men det gick ju självklart inte, så jag och Elvira tog en shopping dag för oss själva på Gränby. Det va lite tråkigt att gå själva men det gick och vi köpte fina kläder till Elvira också, det va ju trots allt henne 11 månaders dag =) Jag kom hem med två tunikor och en mössa jag med :P

Helgen har varit lugn med massor av mys och melodifetsaval bla. Mamma pappa och min syster kom till oss på lördagen för att titta på festivalen och äta lite smörgåstårta *mums* det va riktigt gott!! Och rätt låtar gick till final med så kan inte bli bättre.
I lördags tog jag och Jonas ett ryck och städade ordentligt nere i källaren och va fint det blev. Nu är det som att komma ner i en annan källare =)
I går va vi på middag hos framor och Micke, jätte mysigt. Och då klappade Elvira händerna ordentligt för första gången så nu klappar hon dem hela tiden när hon hör musik eller om jag sjunger =)
Jag stack i väg en stund på eftermiddagen på Me&I klädparty hos en vän, och va gulliga kläder det fanns men det är synd att det kostar så mycket bara, men det blev en tunika klänning till Elvira som jag bara inte kunde låta bli att köpa :P
Och nu blir det nog ett party hos mig med till våren, tycker sånt är så mysigt att träffas och fika och kolla kläder även om man inte vill köpa nått.

Och nu är det måndag igen.. och ingen öppnaföskolan :( de tog sportlov denna vecka.
Men i morgon ska jag och Elvira Lina och Edvin hälsa på en förskola så det ska bli spännande.
Ikväll blir det träning med Ida igen, det behövs efter allt mys i helgen, för mys innebär något gått att äta med :P

Elvira i sin nys fina mysdress!

Farmor och Elvira sitter och klappar händerna!


Puss och kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson

Såg på facebook du hade blogg, guuu va stor er tös blivit, kul o se! Har hört ni bor i Läby... :-) Ha det bra! Kram Anna

2010-02-23 @ 18:00:09
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback