Fredagen blev lyckad som förväntat. Sannex är alltid lika bra, och man dansar och dansar fötterna brände ganska bra när man gick därifrån. Men oj så kul det va. Buggkunskaperna satt kvar ganska bra lika så foxen =) Alltid kul med dansband och ha Ida som sällskap, men extra roligt va det att min bästa jobbarkompis som jag inte träffat på ett tag kom med oss, så det va super trevlig. Alltid lika glad och check den bruden =)
Oj oj  sen blev det lördag ont i huvudet och fötterna och jag ska ladda om in för kvällen då det är 20 års fest, hur ska jag klara detta. Ja ja det är ju gångavstånd hem så jag går dit och äter och firar lite så kan jag gå hem sen. Men se så blev det ju inte, god mat, gott vin, underbara människor, bra musik... ja så lilla jag va hemma strax innan fem i morse :P
Ja en sak är säker och det är att jag inte känt mig som en mamma denna helg utan som om jag va 20 år igen men det har vart härlig :P Så nu är jag väligt väldigt trött för detta är man inte van vid längre.

Redo för en rolig dansbands kväll!!



Födelsedagsbarnet fick en nappflaska, men det va inte välling i ;)

En skål med underbart god baja päron!!

Snart blir det mys med älsklingen med chips och en film, får se hur mycket jag hinner se av filmen innan jag somnar :P
Hoppas alla haft en bra helg som jag har haft!!! Kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback