Denna vecka har Elvira sovit varenda natt från 1900 till ca 0600, jag har inte vart upp en enda gång på natten. Jo kankse någon men inte tre fyra gånger som det brukar vara. Och i morse då hon tog upp mig 0515 det va inte heller så roligt, men ska försöka få henne att va uppe till ca 2000 i dag så får vi se. Hon fick sova lite senare middag så jag hoppas det hjälper.
Sen har hon ätit min mat till middag och lunch dagen efter varje dag, det är så härligt att se för det blir så mycket billigare än att få köpa dessa matburkar hela tiden som inte är de billigaste.

I dag gav jag henne en smörgås med ost på till mellis, hon åt tre bitar ungefär sen har hon ju lärt sig att osten kan man ju ta av och äta bara den och slänga mackan på golvet. Ja jag kan inte annat än skratta, det ser så kul ut när hon tar den lilla mackbiten och tittar på den och pillar bort osten och stoppar i munnen. Ja inte visste jag att barn lär sig det så tidigt =)

I dag har jag försökt vara lite flitig med att tvätta och damma, ska dammsuga nu när Jonte är hemma för Elvira är rädd för dammsugaren, har ingen aning varför hon blivit det men...
Och så har det blivit lek så klart, och Elvira har upptäckt att det är ju sååå himla kul att gå runt med gåvagnen =) hon har tyckt det är lite läskigt men nu är det full fart och hon skrattar hela tiden. Hon är så söt min ängel.






Nu är det dags för mig att byta om så ska jag försöka hinna med att dammsuga innan jag ska iväg och träna!!

I morn är det fredag= massa mys!!!!
Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nemen så söt hon är på bilderna!! =D

Börjar bli så stor!



De där med osten känner man igen hihi

2010-02-11 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback