21/1

Skrivet 2010-01-21 @ 15:04:05
Idag har det vart en toppen dag. Lekt som vanligt hela förmiddagen med min busunge. Mitt på dagen va vi ut med mormor och hunden en vända och åkte pulka. Jag tror att hela Läby hörde Elvira när hon pratade och sjöng för fullt (ja det va ju inte så lågt om man säger så), "pulka det är kul" Så nu sover hon så skönt i sin vagn och mamma får en lugn stund för sig själv. Tänkte damsuga men det gick inte så bra, för när jag skulle byta damsugarpåse så såg jag att filtret inte va så fint *usch* så det måste vi köpa nytt först, så det inte börjar brinna eller så:S
I kväll ska man vara duktig igen, då ska jag och Ida i väg och träna. Vet inte vad det är för pass riktigt men det visar sig väl, vi kommer väll ligga som två stök där så vältränade som vi är :P Nej det ska bli kul, ser alltid fram emot träningen, jätte kul att ha kommit i gång igen efter graviditeten. Jag som tränade på en del del innan, så det känns härligt i kroppen att ha kommit igång igen!
Nej nu låter det som att snuttan är på gång att vakna så bäst att gå ner och se efter!!


Tjollahopp!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så söt tjej du har Erica :D

2010-01-21 @ 15:06:47
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Lina

Här har du en trogen följare!! ;)

Va kul att du har skaffat blogg! Ska vi ta och ses nånting i nästa vecka? Det var så mysigt sist. Skulle ni vara intresserade av att följa med oss till Nickis nån dag?



Kramar

2010-01-21 @ 17:04:24
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad kul att du har börjat blogga jag ska följa den ialla fall. kram

2010-01-21 @ 17:40:22
Postat av: Sandra

Jag kommer garanterat följa bloggen så att jag blir uppdaterad i vad faster lilla prinsessa har för sig och du och Jonte också så klart =)

Hade det funnits en gilla knapp så hade jag tryckt på den =)

2010-01-21 @ 18:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback