En härlig och lugn helg!

Skrivet 2010-01-31 @ 13:30:41
Ja denna helg har vart härlig. I fredags va vi på middag hos mor och far, min syster och pojkvän va också där så det va jätte mysigt!!! Va så länge sen vi träffade dem. Passade även på att färga mitt hår när syster va hemma :P jätte nöjd blev jag. Visserligen va det den färgen jag brukar ha men... =) bra blev det i alla fall. Tack syster ryster <3
Det tråkiga är att Elvira blvit förkyld så det har inte vart så lätt för tösen på nätterna, så mycket sömn har det inte blvit. Försöker få i henne nädroppar men hon blir galen men i går fick vi i henne ganska bra så då sov hon lite bättre. Hoppas hon blir bra snart!!!

I går va jag och Jonas in och handlade mat, Elvira fick vara med mormor och morfar. Sa skönt att få handla i fred och slippa tänka på hennes måltider och ha en rastlös tös i kundvagnen. Så nu är frysen full =) Sen blev det hämt pizza med mor och ar när vi kom hem, det va såååå gott. Kommer knappt ihåg när jag åt de sist.

Nu ska vi bara vänta på att Elvira ska vakna så ska vi åka in till Elviras farmor och Micke och äta mat. hihihih.. så jag har inte lagat mat på hela helgen!!!! Sååå härligt =)
Så det är vad denna helg har bjudit på, inte mycket men det är såå skönt att ha helger som man inte ska gör någnting speciellt utan bara få va!

I morgon är det måndag och öppnaförskolan efter ska vi hem till Lina och Edvin och fika och busa, det ser vi fram emot!!!

Trevlig söndag!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja de va FÖR längesen! Skärpning på den biten ;)

Bloggen är jättefin syster =) så mysiga kort!!

Puss o Kram

2010-02-01 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback