I kväll blir det bio!

Skrivet 2010-01-22 @ 14:47:08
Morgonen började inte så bra för Elvira som rullade lite väl snabbt i soffan och slog huvudet i elementet =) jag kämpade för fullt med en påse pommes frites för att kyla ner men det tyckte ju inte hon va så roligt, men jag gav mig inte. Och det gav resultat för bulan gick ner bra så nu är det bara ett ordentligt märke. Men hon är pigg och glad för det, det va hon 10 minuter efter händelsen med =)
Och ingen lunch ville hon ha sen. Säg inte att hon ska komma in i den där matvägrar periden igen!!! Då blir jag galen!!! Får se hur det går för Ida att mata henne ikväll. För ikväll ska jag och Jonas gå på bio *mysigt* Snabba casch blir det, tror den är super bra. Men ska väll inte hoppas för mycket!!!! Elvira ska vara med tant Ida *tant och tant... hon själv som säger det så =)* Och det ska på 5 års kalas och där kommer Elvira ha sååå kul tror jag för hon älskar större barn! Så snart ska jag börja packa väskan mm så allt är klart till Ida sen.
TREVLIG HELG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback