I kväll blir det soffan själv!

Skrivet 2010-01-23 @ 20:39:14
Först måste jag bara säga oj oj oj vilken bra film vi såg på bio i går, Snabba Casch!!!!! Gillar man svenska filmer med action och spänning så måste denna film ses!!!! Den filmen satte sig i mitt hjärta på en gång. Toppen film!!
Så det blev en toppenmysig kväll bara jag och älsklingen, och det kan jag lova att Elvira hade med. Fick se kort som Ida tog på kalaset och hon hade fullt upp. =) Bästaste Ida!! Tror det är Elviras favvo tant =)

I kväll blir det bara jag här hemma i soffan, Jonas är med polarna och ska ta en vända ut på krogen. Kan faktiskt va ganska skönt att bara få va helt för sig själv så här många timmar, IBLAND!!!!

Annars idag har vi vart lite i stan, till IKEA bla och köpt lite nya koppar och glas så allt ska va lika i skåpen, så nu åker allt udda ut!! Passade på att ta en god fika med när Elvira skulle äta sin lunch.
Jonas köpte sig en ny mobil också, är en aning avundsjuk. Men han behövde det verkligen, hans krånglar så mycket så... Men jag fick köpa fina fotoalbum, jätte jätte fina hittade jag på rean!! Alltid lika kul när man hittar nått man letar efter på rean =) Så nu ska jag pyssla massor och göra fina album med alla kort jag framkallat, ett speciellt dop album till Elvira ska det bli med, det har jag redan börjat med och framsidan blev jag jätte nöjd med så hoppas resten också blir bra.

Nu blir det soffan och möjligtvis något bra på tvn.
Go kväll Go kväll!
Elviras Dop bok!
Så här blev framsidan av Dop boken!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman! JAg tror att dom ska ha en liten babyhörna för våra små, men nu blev jag osäker. Jag ska höra med hon som sa det till mig. :)

Ja, jag kan följa med till öppna förskolan på måndag. Ska vi träffas vid 10-tiden som vanligt?

Kramar

2010-01-23 @ 22:04:56
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback