Super mysig dag på stan igår!

Skrivet 2010-01-27 @ 14:26:33
I går va jag och Elvira i stan och träffade Rebecca och Tilde. Det va jätte mysigt och skoj. Det va meningen att vi skulle köpa nya badkläder till både de små och oss mammor, men nej det va ju omöjligt denna tid på året. Tydligen så ska man inte bada så här dags på året!!! Så nu får man väl ta och beställa i stället!! För vi vill ju åka med töserna och bada på fyrishov någon dag!!! Längtar!!
Vi satte oss på vårat favvo cafe istället och åt lite god lunch och busade av små tjejerna lite. Ja de åt en hel del de med, massa kex och russin mm =) Det finns en stor mjuk matta där som de kan krypa runt och leka lite på så det va perfekt en stund innan de skulle ner i den tråkiga vagnen igen :P Så rolig att se dem, ibland ser det verkligen ut som att de pratar med varandra, de är så söta våra änglar<3 Sen somnade de gott i vagnarna båda två.






En rolig lek stund på café för Elvira och Tilde!



Natten har varit mindre kul. Elvira har börjat vakna på nätterna så mycket igen, så i natt har jag vart upp nästan en gång i timmen. Vet inte vad som är knas med henne nu. Hoppas det går över snart, för man blir inte människa av att få va uppe på natten så här :( Klockan halv fyra va hon hel knasig då orkade jag inte längre så då tog pappa henne och gav henne välling, men han fick hålla på ca en timme sen somnade hon... mellan oss!! Det är jätte mysigt men jag vill inte att det ska bli en vana, så jag hoppas allt ordnar sig snart!!!
I morgon kommer distiktsköterskan och ska göra 10 månaders kontrollen så då får vi se hur mycket Elvira växt också, har inte vart och vägt på 2 månader :S

Ta det lugnt i snöovädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback