Åhhh det är varmt varmt varmt!!!

Skrivet 2010-07-03 @ 20:52:40
Men jag klagar inte, det är väldigt jobbigt på nätterna tycker jag bara. Både för mig och min lilla tös.
I dag har vi badat badat badat, och jag har fått sola lite. Det är så j*vla tråkigt bara att man inte kan sola i fred för de där bromsarana!!!!! Blir galen på dem, Elvira tyckte det va skit kul och skrattade åt mamma när hon viftade runt med tidningen :D Elvira har vi hållt i skuggan i sin lilla pool hela dagen med t-shirt. Har smörjat in henne flera gånger men ändå har hon fin bondbränna nu :)

 



GUD VA lång tråkigt det är att vara hemma själv, när lillan har somnat. när man är van att ha någon att titta på tv med och prata med om kvällarna. Men snart är han hemma min älskling!!

Nej ska kolla om det är någon bra film på tv nu. puss kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback