I morn kommer äntligen Jonas hem<3

Skrivet 2010-07-04 @ 20:55:39
En dag till med massa bad och sol. Det är ju så varmt så man orkar inget annat än att ligga i badet, 27 grader va vattnet idag :) Helt underbart skönt. Så kul att ha IPhone för jag låg i poolen medan jag pratade lite på msn och lite annat så det va super!! Idag tog Elvira sitt fösta riktiga dopp i stora poolen, det va på kvällningen innan vi gick hem. då va det nästan varmare i  vattnet än på land så då va det härligt. Blev galen om hon skulle upp :P Så får se i morn om hon ska bada hela tiden eller hur det blir.

I morgon kommer äntligen Jonas hem!! Skulle komma hem i natt men det va ett bra band som spelade 2130 i kväll som de ville se så de skulle åka sen hela natten så han är väll hemma lagom trött mitt på dagen i morgon skulle jag tro. LÄNGTAR!!

Ida kom över en snabbis och badade :) och då smidde vi lite dansbandsplaner i smyg, får se vad Jonte säger om de :P Är så härliga tider med logar och bra dansband nu. HÄRLIGT!!!!! Inte många veckor kvar till Malung nu heller *JJIIHHUU* längtar som tusan!!!

Nej nu ska jag kolla om det finns någon film att se, så jag blir trött och somnar så det blir i morgon någon gång!!!

Puss och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback