Helgen 13/6

Skrivet 2010-06-13 @ 14:22:07
I fredags va dte skolavsluting, så mysigt när barnen sjunger och ger alla sommarkramar. Trots det tråkiga vädret som va, kallt och tråkigt. Men men det är avslutning i alla fall. Va inte många barn kvar på fritids så fick gå hem lite tidigare *mycket skönt* Hade famlijen i stan för vi skrev kontrakt på vårat hus på dagen *skönt,men ändå inte :(* så vi tog en tripp till gränby, och då tog jag inseativet till en iPhone :D har varit så avundsjuk på Jonas så nu fick jag entligen min egen :) Sen firade vi Jonas bonusmamma på födelsedagen.

Ja så nu är huset sålt till ett ungt par. Känns bra men samtidigt väldigt sorgligt, har ju haft detta hus i familjen i 25 år, så jag vet inget annat än att våran familja har bott här. Så det kommer känns jätte konstigt att man inte kan gå upp i skogen på denna stig som ligger från huset :( men men det kommer bli jätte bra i vårt nya hus. Det är alltid svårt att lämna nått gammalt som har vart bra till att få nått nytt tycker jag.

I lördags hade vi Rebecca, Ante och Tilde här på lunch, jätte mysigt. Åt god lunch och pratade en hel del och busade med tjejerna och de med varandra. de börjar bli så stora.



Saknar verkligen dem nu när jag jobbar. Usch jag saknar alla mammor Rebbe<3 och Lina<3 så mysigt vi har haft under detta år och så böjar man jobba och träffas inte alls lika mycket. Kan börja gråta när jag tänker på det ibland. SAKNAR ER VERKLIGEN!! men men så är ju livet man måste jobba.


I går va det 23 års fest hos NOffe som fyllt år, det va en toppen kul kväll men mycket skratt och dans. Nu ska jag ner och kramas och pussas med min älsklingar. Elvira har börjat pussas och vill göra det väldigt ofta :)

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback