sommar sommar sommar

Skrivet 2010-06-02 @ 20:33:54
Är inte detta väder underbart =) Jag är så glad att jag har det jobbet jag har när det är ett sånt här väder, man kan va ute och leka hela dagarna :P så man är lite röd om axlarna när man kommer hem... hihihi... men det är man värd efter allt regn och snö man stått ute i under det andra halvåret.
Just nu rullar allt på som vanligt. Jag jobbar och mina älsklingar har det kul coh mysigt. I dag va det i stan med farmor, gick till svandammen bland annat och det gillade Elvira verkligen =)

Är så nervös nu också för vi bara väntar på att mäklaren ska höra av sig så vi vet hur det får med huset...

Ska komma med lite bilder från 25 års festen i helgen tänkte jag när man har lite mer tid att sitta, nu på kvällarna vill man bara va med familjen den stunden man hinner.
Ha det bra allesammans!!
Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback