1 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet 2010-03-19 @ 11:44:08
Vad är det för dag idag vad är det för dag idag, för det är ingen vanlig dag för det är Elviras födelsedag. Hurra hurra hurra!!!!!!!!!!! Grattis min ängel!!!!!!!!!

Ja kan man tänka sig för ett år sen kom hon till oss, just vid denna tidpunkt har jag fått träffa och hålla min dotter i ca två och en halv timma. Groggy och helt drogad av morfin :P  Ja allt va jobbigt och oväntat men till slut blev allt bra och Elvira kom helt frisk till världen!!!!!!!!!!!! Det va många oroliga vänner och familj som inte fattade varför vi inte hörde av oss på så länge, det va ju en tös som inte va så snabb!!! Så till slut orkade varken hon eller jag mer så det blev akut kejsarsnitt. Jag blev sövd för jag hade panik. Så tänka sig Jonas fick ta hela allt ihop själv, ett litet barn fick han rakt i sin fam efter alla kontroller och mamma ligger på operationen och försvinner sen utan att han får veta speciellt mycket. I 5 timmar fick han klara sig själv som nybliven pappa för första gången, lite panikslagen om hur jag mådde efter allt. Men sen kommer jag upp till famlije rummet, inte i mitt riktiga jag men... helt underbart. Det första jag ser är Jonas med bar överkropp som bär på ett litet barn intill sig. Ja då kom tårarna *nu med* Men hallå det är ju inte en kille!!!!!!!!!! Jag va så övertygad om att jag skulle få en pojke så jag fattade ingenting när han kommer fram och säger att det är en Evlira!!
Ja nu har du vart hos oss o 1 år och 8 ½ timme min älskade skatt Elvira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En av de första bilderna på Elvira på BB!

I Dag blir det n mys dag och allt ska min skatt få som hon vill, eller... nja nästan i alla fall :P
I morgon blir det stort kalas hela dagen med släkt och vänner. Så i kväll blir det till att göra klart tårtorna och duka. Det ska bli så kul och mysigt!!!

Ha en trevlig helg allihop!!!

Tiden går fort!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint du skriver gumman. Tårarna kom här med när jag läste. Ja du hade det väldigt jobbigt MEN va bra det blev till slut! Hon är helt udnerbar och jag hoppas att ni har en fin födelsedag tillsammans! Knäpp mycket kort på tårtor och allt!! Kramar

2010-03-19 @ 15:55:18
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback