Då har man nytt jobb då!!

Skrivet 2010-03-24 @ 20:19:19
I går va jag på arbetsintervju på vaksalaskolan, hade ingen motivation alls inför det för vill inte börja jobba. Men vilket härligt fäng jag fick träffa, vi kom så bra överrens och de tyckte så mycket om mig ;) så jag fick jobbet direkt :D Så nu ska jag bli ass till en pojke i förskoleklass på vaksalaskolan. Jihuu känner jag nu, för det kändes så himla kul när jag va där, och personalen och rektorn verkade toppen. Glada och lättsamma. Men tråkigt är dte att inte komma tillbaka till malmaskolan, kommer sakna en del av dem verkligen!! :( men kommer hålla kontakten med den bästa av de bästa jobbarkompisar jag någonsin haft och någonsin kommer att få, världens bästa camilla!!<3

Idag har jag ioch Elvira varit hos Edvin och Lina, jätte mysigt som vanligt!! =) I morgon ska vi åka till invigningen av  toysRus och sen kankse åka till nikcis om de små orkar! Så ser fram emot morgondagen verkigen =)

Jag och Lina pratade lite om sövning och så idag, så jag bestämmde mig idag att vi måste ta tag i detta nu. Vi har vart för snälla och gosiga. Elvira måste lära sig somna själv i sin säng och inte av vällingen. Så ikväll tänkte jag att ja nu sammlar jag på mig kraft så jag har tålarmod om det skulle va jobbit för vi måste börja någonstans. Och ja det kan bli jobbit men det blir bra till slut. Och kolla det gick faktiskt riktigt bra, lite gnäll och hon skulle ställa sig och komma upp till mig några gånger och blev arg när jag la ner henne istället. Men det gick till slut, höll nog inte på mer än 20 min :P så får se om detta blir bra och om nätterna blir bättre av det med.

Trevlig kväll allesammans!!

Kommentarer
Postat av: "Tant" Ida

Super skoj ju gumman me jobbet..kommer bli kanon..stort GRATTIS till dig igen:D!

Ni kommer nog inte va själva på leksaks affärn..hehe;)!

2010-03-24 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback