En flitig söndag =)

Skrivet 2010-03-14 @ 19:44:45
I dag har jag varit på den flitiga sidan, har hunnit med att baka två sorters kakor och en tårtbotten till tårtorna. Så har jag dammat och gått en liten prommenad med. Så i dag känns det härligt för jag hunnit gjort så mycket =) Men det är ännu inte klart på långa vägar inför födelsedagen....

I går va det 50 års kalas för svärfar min, jätte trelig fet med trevliga människor och god mat och dryck. Synd att vi va tvugna att åka så tidigt för vår lilla tös va så trött och vill inte sova när det är massa roligt folk som pratar och stojjar. Så det blev hem i soffan och kolla melodifestivalen, och i år tack och lov är jag nöjd med den låten som van Anna!! Underbar låt, satte sig i mitt hjärta första gången jag hörde den och fattade med en gång att den skulle ta hem allt. Nog för att jag tycker att det fanns roligare låtar med lite fart som hellre hade kunnat vinna men... Man behöver inte skämmas i år i alla fall!!!

Nej nu är det dags för en dusch sen blir det chips och film med min äskling!!!

Puss puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback