Fredags mys själv!

Skrivet 2010-03-12 @ 19:16:54
Nu har jag vart dålig på att skriva på ett tag igen, men har inte haft lust eller enerig för att sitta vid datorn har det känts som. Men tänkte i kväll kan jag skriva några ord när snuttan sover och Jonas är hos Borna så jag får ha lite fredags mys för mig själv.

På förmiddagen i dag va jag till tandläkaren, och inga håll och ingen tandsten. :D underbart!!!!
Fick skjuts med mamma min hem så på vägen hem handlade jag massor till baket till Elviras 1 års dag. Och det är inte billigt att ha kalas om man säger så... Elvira va med mormor och morfar en stund på eftermiddagen så då han jag baka en stor satts med havrebollar. De vart jätte goda *mums*
Jaha ja det va vad som ahr hänt idag. Annars i livet då... Jo Elvira går för fullt nu :D Hon är så duktig. Går till och med ute med overallen och stor vinterskorna =) Oj oj oj va tiden går fort om en vecka fyller hon 1år. Så mina planer inför kalaset är i full gång kan jag lova :p
Ha nu en trevlig fredag kväll allihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback