Ja då va 1 års firandet slut.

Skrivet 2010-03-22 @ 15:30:10
Vilker lyckat och mysigt kala det blev verkligen. Det vart tre kalas för Elvira =) ett på hennes födelsedag, ett stort kalas på lördagen och ett till på söndagen. Hon fick så mycket fint, kläder, skot, leksaker, böcker, skivor och pengar. Tack alla så jätte mycket!! Sen fick vi en jätte fin tavla på Elvira när hon är 3 veckor av hennes faster, den är så otroligt fin!!! Sitter i vardagsrummet nu så alla ser det =)
Jag lyckades bra med tårtorna med ;) jag bestämde mig för barbapappa tema på kalset, så det fick bli tårtorna med. De fick jag mycket beröm för :P jag tycker det är så himla kul med bakning och tårtor.
Så här kommer lite bilder från kalasandet.

Så här blev dukningen!



"Åhh jag fick strumpor och ett par tuffa byxor!!!"


En barbapappamössa, de passade ju in för dagens tema :)


Allt bak!


Mina fina tårtor ja gjorde till kalaset!


Läser en av böckerna Elvira fick!


Duplo fick hon med, det tycker hon va kul.


Elvira fick nägra slantar att stoppa i sparbössan av gammelmormor, sparbössan fick hon av gammelmormor när hon döptes.


Mums mata moster med tårta! =)


Tilde och Elvira lekte med de nya leksakerna.


Mariekex det är gott!!!

Nu är vår tös 1 år!!!!!


Kommentarer
Postat av: "Tant" Ida

Ja tänk va de året gick..tyckte hon föddes nyss..å man fick d glädjande samtalet på jobbet:D!

Hade ordnat jätte fint till lillsnuttans kalas..du e duktig du:D! Puss!

2010-03-23 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback