Lite av varje!

Skrivet 2010-03-02 @ 15:10:24
Ja vi börjar väl på fredagen. Som jag skrev då så skulle det nog bli en lugn och tidig kväll!!!!!! Ja och så blev det... JU INTE!!!!!!!!!!! Åhhh så trött jag blir men nej det blir jag inte för det va så j*kla roligt så det va inte sant. Otroligt roligt att träffa Rebbe igen och fetsa. Det blev en hej dundrande förfest hos Tomas hennes jobbarkompis och min gamla kompis från högstadeiet, en annan jobbarkompis Tobbe va också där och han är min gamla högstadeivän också så det va ju ett plus att få träffa dem och prata om hur livet är för dem nu. Och det visar sig att det är killar som gillar dansband och bugga!!!!!!!!!!! Åhhh så lycklig jag va, fick bugga hela kvällen sen, tom på Etage till alla möjliga sorts låtar men va sjutton det gick det med!!!!! =) En jätte lyckad kväll!!!!!!!!! Som skulle slutat 0015 men slutade runt 0230 :P

Sen blev helgen lugn med min underbara familj!!<<3

I går va det en snöig måndag. För det första så va de ju inte ute och ploggade så jag höll knapt på att komma fram till busshållsplatsen *suck* men bussen va tro det eller ej bara 5 min sen. Men sen va det att ta sig från bussen till öppnis och ja det va snö coh snö och snö. Fick ta och gå på E4 för att ta mig till vägen jag skulle gå för det va sånna vallar vid busshållsplaten så jag kom inte över med vagnen *suck* NEJ NU VILL JAG INTE HA MER SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!
Så man va ju på lagon bra humör sen, tur att man har en glad tjej som kvittarar och har det bra som piggar upp än.
Sen va det öppnaföskolan, det va kul men en aning rörigt. Det va många stora barn som ingen av mammorna höll koll på och de sprang blend de små och ja... allmänt jobbigt tycker jag det va. Men som tur va så har vi räddningen Lina och Edvin!!! En mysigt heldag hemma hos dem som vanligt, och småttingarna sov en bra stund så vi fick krypa upp i soffan med en varsin kopp kaffe och några kakor. Å det va behövligt denna dag!!
Sen va det full rulle på leken när de vaknade.
Och Elvira går mer och mer nu så Lina fick se en hel del steg igår =)
Elvira tycker väldigt mycket om Edvin det märks för hon ska fram och krama han hela tiden det är så sött, men ibland tycker han det blir jobbigt och knuffar bort henne *hihi* Så söta!!!!!!!!!!!
Och vi kom inte därifån förrän efter 1700 för jonte blev så klart sen på jobbet och jag kunde omöjligt ta mig till bussen för det va inte plogat så det va bara till att vänta. Tur att Lina har tålamod med oss!!!

Så här ser en dag ofta ut hemma hos Edvin och Lina, full rulle, lite bok tittande och lite sång!!

I dag har det bara vart en lugn och mysdag, tog en sväng i pulkan. Elvira är lite kinkig för båda framtänderna där uppe börjar komma. Den ena har kommit fram ganska, så mycket så att hon gnisslar tänder *usch* Så nätterna är lite tråkiga nu med för hon vaknar på nätterna och galskriker och sen ska hon bara sova hos oss från ca 0300. Men det är mysigt och när man vet att hon har ont så kan man inte bli arg. Kan inte va skönt att få tänder.

Ha nu en bra dag allesammans så ska vi busa lite nu när snuttan vaknat!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur kan man inte ha tålamod med er? Ni är ju helt underbara!! ;)



Tack för en mysig dag ser fram emot nästa gång!!



Ps. Vi var på Nickis idag, SUPERMYSIGT! Dit måste vi med de små!!



Kram kram

2010-03-02 @ 20:01:04
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback