Min skatt är sjuk :(

Skrivet 2010-03-29 @ 20:51:19
Helgen va verkligen varierande. Fredag va det Sannex på VIP så det va ju hur kul som helst som vanligt. det började med en mysig tacokväll med Ida och syster min, sen va det ut och dansa som gällde. Haft träningsvärk i armarna lite efter allt buggande :P Hade så kul att de va tvugna att skicka ut mig och Ida där i fårn för vi satt och hade så trevligt in på natt timmarna. Och det ska vi göra om på fredag igen!!! :P
Lördagen va det Jontes tur, han va på isracing med grabbarna och hade en toppen kväll han med lät det osm. Så då va det jag som va hemma själv i soffan. Det är tråkigt sånna helger som vi gör saker på olika dagar för då ses man inte så mycket. Men då blev det extra mysigt på söndagen med film och chips *som vanligt*
På söndag va vi också hem till Lina, Kalle och Edvin och hade mysigt och käkade pizza. Det va super gott, va ett bra ta sen jag åt det så det va extra gott då.

I dag har det bara vart lugnt, för i natt har inte jag och Elvira sovit mycket för hon har dragit på sig en förkylning och hostar så hon vaknar stackarn. Så det blev inte mycket sömn. Får se hur de blir i natt. Ser inte lovande ut för hon har redan vaknat flera gånger sen kl sju av att hon hostar:( Så det blir nog hög läge i våran säng senare sen kan jag tänka mig.
Jag och Ida va iväg och tränade ikväll med, *skönt* så nu ska jag ta ett glas vatten till känner jag.
Trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback