Snart börjar verkligheten igen :/

Skrivet 2010-03-15 @ 19:22:43
I dag har det vart ytterligare en solig dag, helt underbart. Lina och Edvin va här på lunch och lekte lite, jätte mysigt. Men våra små va helt tokiga idag... :S Alltid lika kul med de två :)
När jag stod och gjorde lunch idag så ringer telefonen... det va från vaksalaskolan och de ville att jag skulle komma på en jobbintervju :S usch nu börjar verkligheten snart va det första jag tänkte. Men ja sa jag självklart vill jag det. Så jag ska it nästa tis så får vi se vad det är...

På eftermiddagen gick jag och Elvira en promenad i det fina vädret, hon sov så gott så ute i solen.
Och nu fungerar pannan också, härligt! Det va inget större fel som tur va.
I morgon kommer det en värderare och värderar om huset så vi ska se hur mycket lån vi får sen till ett nytt hus =)

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback