14/5 Fredag

Skrivet 2010-05-14 @ 21:39:36
Jonas drog in till stan och skulle gå på en studentskiva med Pata, de kommer känna sig som pensinärer, *hahahahaha* Hade tänkt att bara ta en lugn helg tillsammans och fixa med huset och allt. Men så ringde Pata och jag förstår Jonte har man en bästa vän som ska åka till Afganistan i 6 månader om en och en halv vecka så vill man ungås så mycket det går. Jag har haft det så mysigt jag med godispåse vid tvn och kunna sitta här vid datan i lugn och ro :)
Men jag och Ida kollar efterboende i Malung under dansbandsveckan *dansband tokiga som vi är* och vi har haft ett på gång, men hon verkar hel konstig nu och inte kan ge besked och hit och dit. har sett fram emot detta så himla länge nu så jag blir GALEN om vi inte hittar nått!!!!!! Hjälp om det är någon som känner nån där uppe!!!???

Nej så nu ska jag leta ännu mer. Trevlig fredag kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback