17 maj

Skrivet 2010-05-17 @ 20:48:07
Vilken underbar helg det har varit med massa sol och sommar värme. Fick massor av saker gjort med huste för i dag har det vart fotografering här så det va en del undanplockning och fix. Och så har jag bakat inför den stora dagen :/ eller... ja bakat har jag men stor dag??? hmmm nja nej!!
I lördags va min älskade syster här med pojkvännen, jag blev friserad med ny färg och slingor och en ordentlig klippning, är jätte nöjd!!! Tack jennie <3
Sen vart det pappas underbara hemmagjora hamburgare *mmmuummmsss* och en flaska vin till det :P så det va en underbar lördag.

Det va en som tyckte de va jätte härligt med sommar =)


Min älskade lilla prinsessa har blivit så stor!!!! <3


Va underbart det är att sommar värmen börjar komma, är ute hela dagarna på jobbet. Det värsta är den fina bondbrännan efter alla olika linnen man har :P men det får man ta.

Ja hörre ni i morgon eller bara timmar kvar... då blir man vuxen på riktigt. Får göra allt, till och med gå in på Flurran utan problem :P ja man blir 25 år *hjälp* äsch det är väl ingen ålder säger alla, nej jag vet men jag har nojja i alla fall :( men det går nog över när jag märker att jag inte kommer bli äldre än 25 i huvudet i alla fall :P

Nej nu blir det lite tv tittande innan sängen väntar.
Puss och kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback